Klass-resa dag 3

Idag har vi gjort något som heter Gren hat challenge. Man blir uppdelade i lag, denna gången fick vi inte ha ett vuxenlag eftersom vi van hela tiden ;) utan vi fick vara med ungdomarna, vilket jag tyckte var kul. Det gick ut på att man fick en surfplatta, fick svara på en massa frågor samtidigt som man letade koder i skogen. Det lag med mest poäng då tiden gick ut vann. Mitt lag kom tvåa :) Men det var ju själva leken som var poängen. Jättekul!
Efteråt gick vi ner till havet o badade lite o paddlade kanot innan vi åkte hem.
Så tacksam o glad över att jag fått följa med på denna resa o lära känna dessa underbara ungdomar. Ni är fantastiska!
Kan varmt rekommendera alla att åka till Säljö, mycket trevligt ställe. Kommer fler kort senare.
Mira somnade i soffan o hoppade över sin tennis-träning. Jag han nästan hem i tid så jag kunde se Sebastian spela fotbollsmatch, men tyvärr missade jag målet han gjorde. De vann med 6-1 (tror jag det var) Smilla har också spelat match, men de förlorade med typ samma siffror. Fick ett snapchat av henne att hon var lika glad ändå :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb