C-tränarutbildning i dressyr

Även denna gången är det i Flyinge.  Sista gången. Efter sommaren ska vi examineras. Både skönt o sorgligt att det är över. Skönt för att det tar tid o energi, sorgligt för det har varit så bra o gett energi.
Då denna kursdag var slut åkte jag på hingstvisning i Stävie. Fina pojkar, men bara en som kom på bild, Gustav. Såg även den nygodkända isabell hingsten Zafferano. Jättefin! Blänkte som guld om honom. Träffade Arnold, han visade 2 st, bla Contant Q. Hoppade så lätt o elegant. Pratade med mig som vi var bästa kompisar, jag har väldigt svårt att tro att han kommer ihåg mig, men han är ju som han är. Helskön :)

Inatt bor jag på ett underbart pittoreskt bed and breakfast. Men ska låsa om mig för det bor några skumma typer här...

Kommentarer

  1. Dom skumma typerna låser kanske om sig med... Om dom såg dig smyga in vill säga;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb