Chirillo

Även denna pojk har fått börja jobba igen. Har tömkört några gånger o det är mycket bus i hans ben :) Tanken är att jag ska rida honom i morgon men vi får väl se hur han sköter sig.

Ikväll på lektionerna var det lite bus även i lite ridskoleponnyer. Traktorer utanför ridhuset o det var det några som tyckte var lite läskigt. Å några hästar var lite lata o orkade knappt galoppera. Å några var kanonfina :) I sista gruppen var de 6!!! st stora hästar. Alldeles för många! (är vi bortskämda eller är vi bortskämda???)
Då var det bättre då jag hjälpte Mira idag då hon hoppade Coco. Mycket enklare att hinna med ett ekipage :) De var väldigt duktiga idag! 

Längtar till i morgon kväll, för i morgon dag är det fullt upp. 
Kl.6.45 uppstigning, väcka barnen, fodra o släppa ut mina hästar, äta o skicka iväg barnen.
Kl.7.30 fodra på LHK
KL.8.15 Rida Chirillo
Kl.10.00 lektion
Kl.11.00 privatlektion
Kl.13.00 filma då jag rider Maya + att massören kommer till ett gäng hästar både hos mig o på LHK.
Kl.15.00 rida Tinkern
Kl.17.00 privatlektion
Kl.19.30 släppa in på LHK
Däremellan ska jag mocka på LHK o hos mina, rida Chatte, förhoppningsvis äta lite o vara behjälplig för massören. JOMENDETSKANOGGÅBRA. MEN jag tycker ju detta är kul, så jag klagar INTE!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb