Fortfarande sjukt här hemma

Fast Smilla tycker förstås hon är pigg, även om hon pendlar mellan 37-40 grader, o förstår inte alls varför hon inte får gå till skolan. Igår var hon så arg på mig att tårarna bara rann o hon vägrade prata med mig. 
Idag har hon varit sjuk tsm med Livia, onödigt att två mammor vabbar som Linda sa, bättre med bara en. Fast eftersom jag jobbar kväll så blev det ingen som vabbande. Varför utnyttja systemet lixom...? Men idag hade även jag lite feber, men inte mer än att några alvedon skrämde bort det. Fast nu när jag kom hem från lektionerna kände jag mig eländig. Men det var som vanligt roligt att ha lektion :)

Hade lite privatekipage i Vetlanda häromdagen oxå, kul att komma till nya platser o se nytt. En hel del fina ekipage där, gillas :)

På LHK ska vi börja en hoppgrupp för "nybörjare", både ryttare o hästar. Sprid gärna, kanske någon mer som vill vara med?

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb