C-tränar-kurs

Denna gången är vi i Flyinge o nu är vi uppdelade i norr o söder samt i våra respektive grenar (alltså dressyr för min del, kanske inte så lätt att veta eftersom jag håller på med allt...)
Lång dag idag, körde tidigt i morse, har hunnit med teorisal o massa praktiskt. Utan förvarning fick vi veta att vi skulle hålla lektion inför alla aspiranter o lärare, lätt nervöst kan jag säga. Men alla han  inte med idag så jag får göra i morgon tyvärr, hade hellre haft det gjort.
Sist fick vi ett prov i ridlära,  men det kändes som jag kunde allt. Tokigt annars.
Avslutade kvällen med att följa en av Flyinges hopptränare då hon hade lektion, vi ska nämligen följa 20 st lektioner för A el B-tränare. Nu har jag gjort 6...
Hela dagen har jag gått omkring i för små skor oxå,  råkade ta Miras... (vi har likadana)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb