Gott o blandat

Benen börjar nu få lite olika färger. Håriga är de också, tur jag ska ha långklänning på lördag. Hinner INTE fixa dem. 
Köpt nytt (dyrt) träns från PS (fast jag köpte begagnat)  Se om det kan bli lättare för honom då han har problem med sin nacke, o detta träns ska ju avlasta den. Jag tycker det är SKITSNYGGT! (fast Chatte är ju inte så fotogenic...)
Fick order av Natte att komma o lägga upp klänningen jag ska ha på lördag. Tur det, annars hade det aldrig blivit av. Det var nu 12 år sedan Ingrid hjälpte mig med förra klänningen. Gissa vilken ;)
 
Men såååå fint hon har det Natte. Sa till henne att sluta inreda nu o komma o rida istället. Mycket roligare. Å är man ändå aldrig hemma behöver man ju inte ha det så fint ;) 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb