Frisyrer o lite annat

Flickorna ville klippa sig av någon annan än sin mamma (fattar inte varför???) så vi letade upp den tjockaste vi kunde hitta, å det blev Sabina ;) 
Mitt sällskap under tiden. Flickorna (Sabina inräknad) pratade om hur mycket snyggare jag var i långt här än i kort. Ni ser ju mig lite där bakom kompisen. Jag undrar bara: Hur ful är jag i kort hår???
Flätor till Smilla o lockar till Mira. Som försvann så fort hon kom ut i stallet :( 
På kvällen åkte jag till LHK o kollade hur det gick för vår nya instruktör Esmeralda som har lektionerna nu när Hanna är sjukskriven. Tror det gick bra, hon var snäll, go o glad i alla fall :)
 
Har lärt mig ett nytt ord. Dugga. Det ska jag ha på torsdag. Va f-n är det för fel på ordet prov? (gammal är bara ordet, men visst var det bättre förr) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb