Nyårsaftonskväll

De vuxna var på Nöbblegatan 10 o barnen på Nöbblegatan 14.
Jag som är så moderiktig hade dekorerat med glitter o grönt. Hade ingen aning att det var det som var inne men det fick jag veta på affären att de hade sagt på TV, så det så!

Här kommer ett gäng kort på alla som var med, ibland bra kort, ibland lite sämre kort, hemskt ledsen för om ni inte alltid är skitsnygga folk. Fast ni är ju det egentligen!


Daniel o jag tag alltid selfies. Eller jag gör det, Daniel blir tvingad att vara med :)
Fick denna fina ängel av gästerna. Tack!


Daniel förklarar ett frågequiz. Malin o Charlotte försöker förstå :)

Alltid lika bedårande!

Eller...

Broder Daniel


Tror inte det är mig hn tänker strypa, fast kommer inte riktigt ihåg ( å nej, jag var inte så rund under fötterna)

Alla fick ett litet uppdrag att göra. Thomas håller här ett tal om sina nyköpta vinterskor.

Charlotte håller tal om mitt snygga hår.
Tommy vann nog ändå detta uppdrag. Han gick omkring o sa att det kliade i armvecket. Inte ens jag som skrivit dem fattade vad han snackade om utan gav honom en salva mot kliet ;)

Skumpa vid 12-slaget

Några av girlsen

Snygga vi är min man o jag

Upp i luften flög den o så var den borta.

Mina älskade barn





Inte lätt att få alla på bild samtidigt


Han ser lite plågad ut broder Daniel


Tack alla inblandade för en fantastisk kväll!!!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb