Kallt (som om ni inte märkt det)

Så fort vi kom hem så gjorde tjejerna snögubbar. Tur det för sen blev det kallt o ingen kramsnö, 
Har ridit för fullt hela vecka, både inne o ute i skogen o dressyr på fälten. Hästarna känns fina :)
Tror hästarna tycker de har det rätt så bra på LHK :) 
Så här snygg är jag då jag rider. Ser inte klokt ut, ser ut som om hjälmen sitter ovanpå (vilket den gör också) men jag vägrar att frysa!
 
Denna veckan har jag också börjat jobba på riktigt. Lektionerna är i full gång o eleverna är tappra o kommer o rider trots kylan.
Idag har vi kört skit o städat stall. Att det kan bli så skitigt överallt. Sen har Mira, Hilda o jag ridit markarbete i ridhuset. Kul med sällskap tycker jag.
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb