Juldagen

Även denna morgon började vi med lite egen julklappsutdelning. Skönt att dela upp det lite.
Dessa skulle jag få om inte Sebastian inte ville ha dem... Känns inte som jag får dem... De var på halva reapriset, fast det ordinarie priset stod på skidan, så Sebastian bara skrek o undrade varför vi köpte så dyra presenter :)

Smillas julklapp från Stig var väldigt uppskattad.

På em kom Rogers syster med familj från Växjö, Kusin Meagan o farfar Börje.

Vi vuxna hade köpt ett paket var, o vi spelade kunskapsspel för att få fram vem som skulle få välja paket först. Svårt att köpa paket då man inte vet vem som ska få det o som ska passa alltifrån tjej 25 år till gubbe 70 år.

Henrik, släktens spelevink

Lewis, Meagans sambo, Bästa kortet jag fick.

Roger fick välja sist o fick sitt egna paket, å han blev jästteglad. Å vi andra med, i alla fall flickorna för vi ville inte ha det som var i :)


Världens finaste lilla tomte hade vi. Kom faktiskt en tomte till o knackade på, men han var lite rädd för han sprang iväg jättefort sen. Har ingen aning om vem det var...

Fina Meagan.
 
Då Smilla skulle sätta ihop en lampa hon fick skar hon sig i handen. Hon såg sitt blod o så svimmade hon. Vad är det för svimmande små flickor jag har i familjen ;)
 
Nu är julen slut, i alla fall blir det inte mer paketöppning. Tur det kanske. Alldeles för mycket pengar som går åt till detta, å jag vet att vi är ändå inte värst på att handla. Men det är kul att ge (även kul att få) Å barnen är helnöjda i år :)
Själv fick jag Foundation o  skärp av Mira, öronhängen av Sebbe, ljuslykta o skrivbok av Smilla, en klänning av Roger (vad jag skrattade Natte!!!) o pengar av Mamma o pappa.
 
Hoppas ni andra har haft en lika bra jul som jag!

Kommentarer

  1. Låter som en bra jul! ☺️👍🎅🏾

    SvaraRadera
  2. Jag vill se bild på klänningen! Hur som helst är jag impad av R!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb