Julafton

På morgonen hade vi liten egen julklappsutdelning bara vi själva. Så skönt att få ge bort presenter i lugn o ro. Först lottade vi vem som skulle få, sedan spelade vi kort om vem som skulle få. Tur att alla fick ändå, för jag hade lixom inte turen/skickligheten med mig...
På em var vi hos broder Daniel med min familj o lite släkt. Här är Virre o Idun

Mormor o Smilla


De sa att det var skönt, men det ser faktiskt inte så skönt ut.
Daniel hade dukat så fint, å naturligtvis var maten super. Fast vi hjälptes alla åt förstås.


Mys nere i källaren till först Kalle o sedan blev det TV-spel


Iduns bästa julklapp :)

Några av Sebbes o Miras julklappar


Pappa. Å de säger att vi är lika...

Fina

De säger som tur är inte att vi är lika :)


Min moster Vavva. Tycker hon blev snygg i lite extra hår :)

Vavva o Göran ville gå till kyrkan så jag följde med dem (går ju inte att skicka ut dem i samhället helt själva...) Vi brukar gå dit o i år var det så bra med kyrkokören, så glad vi gick, men visst, ögonen blev lite tunga stundtals där i  bänken.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb