Jag är arg

Först o främst på en sak jag kanske inte ska skriva om. Men nu vet ni i alla fall att jag är ARG! Ska aldrig mer ställa upp på folk o saker (någon som tror på det...?)

Sen är jag arg på Älghultskolan. Deras policy är att ej ge ledigt för semester. Säger bara en sak: Hoppas verkligen INTE rektor o andra i ledningen inte tar ledigt utan BARA har semester då de är tilldelade, vanligtvis i juli månad.

Hörde på radion idag att några flyktingar fick sova på ett kontor någonstans i Sverige. Reportern var lite upprörd för de fick sova på madrass på golvet o det var ingen som kommit o städat där på flera dagar. Men hallå, de ska vara glada att de har någonstans att sova, å de borde väl verkligen kunna städa efter sig själva eller??? (Vill påpeka att jag är inte främlingsfientlig )

Om jag funderar kan jag nog komma på fler saker som jag är arg på :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb