Grrr

Insåg precis att min nästa c-tränarutbildning är samma dag som barnen har studiedag. Å sist jag gick hade de höstlov. Känns orättvist :( Men inget att göra något åt.

Sebastian spelade hockey igår. Förlust tyvärr, men han kom hem arg o ledsen för han hade blivit utvisad o fått game. Han tyckte det var orättvist, domaren hade först dömt 2+2, men sedan ändrat sig då motståndarlagets tränare pratat med domaren. Därefter hade motståndarna gjort samma sak mot en LIF:are o bara fått 2 minuter. Jag var inte där så kan inte säga något. Men det är bara att gilla läget, det är domaren som dömer o det är spelets regler, rättvist eller inte. Typ som i dressyr, å jag har ju aldrig tyckte de dömt fel ;)

Kommentarer

  1. Men tänk om man blev utvisad 2 min på dressyrbanan! Slashing- slafsig trav , hooking- för långa sporrar, high stick ska vi inte prata om!!!

    SvaraRadera
  2. Haha ja du Ida, det vore något. Tror det hade blivit en hel del utvisningsminuter där med :)

    Kan säga att det var i Oskarshamn de hade dessa dåliga domare :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb