Min helg

Efter Leos gick R o jag hem till broder Daniel o fick mat. Han flamberade räkor i Zambuca som vi fick i en soppa. Underbart gott. Fick ju även Varmrätt o efterrätt men det var förrätten jag blev kär i. Mumma!
På lördagen var det Pay snd Jump på LHK, inga kort men Smilla hoppade Coco på 30 cm, red mycket fina vägar! Mira red henne i 70 o 80, första rundan bra men andra blev det mycket korsgalopp så lite dåligt flyt. Jag hoppade Livi, hans först "tävling" som han gjorde med bravur. Mira skulle även hoppat Chatte men han hade varit tjock i ett bakben dagen innan så vågade inte låta honom hoppa, fast jag red honom själv sen o då knädes han fin :)

Klippte sedan hästarna så nu har de blivit höstfina!

Idag har Livi åkt hem. Ägaren red honom o hon tyckte han hade mycket bättre framåtbjudning, skönt när de är nöjda! Så nu kan jag ta emot en ny utbildningshäst!

Seb har spelat årers första seriematch som de vann fast jag tyckte killarna var lite loja ibland? 
Har även ridit mina hästar förstås. 

Har faktiskt både slappat, tittat på film  o städat oxå. Det ni!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb