Lag-SM

Saknas tyvärr två lagdeltagare :(
 
Som jag sa, it´s  ain´t over untill it´s over. Chatte var kanonfin i terrängen idag så jag red upp mig från en 22 plats till en 11:e o sista placering. Känns som jag vann den :)
 
Men har kollat lite statistik nu. Antagligen var det rätt så svåra banor. Igår på hoppningen var det bara 15 felfria totalt av 83 starter. 15 st som fick mer än 16 hinderfel så de ej kunde starta terrängen. (däribland en av våra lagkamrater tyvärr)
 I terrängen idag 17 stycken uteslutna, 12 st som kom in utan tidsfel, 19 st som har ett stopp eller mer, så det var rätt så utslagsgivande.
Tyvärr kom bara två av oss i mål efter terrängen, så laget blev uteslutet, men om, jag säger bara OM vår tredje ryttare kommit in med låt oss säga bara två stopp, så kanske vi hade kommit på en 6:e plats. Men vi tar nya till till nästa år :)

Kommentarer

  1. Ja det var nog rätt tufft då, å extra bra kvitto för dig som klarade de. Eller ja nästan då förutom missen på hoppbanan ;)
    Kanonbra jobbat!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill veta vad det står på jackan? Och varför din rumpa ser platt ut? du har väl inte trillat på ändan?
    Imponerad över att man kommer på ideen att ställa upp på sånna där spännande saker som fälttävlan!:/

    SvaraRadera
  3. Jag undrar också det???? Min rumpa är ju rund som en kanelbulle???

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb