Ibland starffar gud en genast

Blev arg på Jöns idag då han gick in i stallet fastän han inte fick. (jag sa ju nej, borde han ju fatta...) Jagade ut honom o under hans flykt ut hamnade min fot under hans hov. Gör ont nu kan jag säga...

Annars har jag haft en mycket trevlig dag idag. Har nämligen haft dressyrlektion för ingen mindre än Hanna Engstrand, o hon red i en dressyrsadel. Det ni :) Ibland höll de på att slå knut på sig själva både hon o Natte då det bar öppnor o slutor omvartannat, men de skötte sig med bravur måste jag säga!
 
Hoppat hästarna i Stall Slottet idag. Livi rev inte en endaste gång! Det ni! Däremot hoppade han lite kantigt, så nu är jag orolig över det. (hypokondriker, javisst) Ebba hoppade Jöns HÖGT, hon ska vara med på honom på Pay and Jump på lördag, fast då får de hoppa lite lägre. Chatte hoppade jag fast han var stark så det kändes inge vidare idag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb