Höst i mitt hus

Pyntade till det lite igår då jag bjöd in till en förepubenölhemmahososs. Sicken fest det blev! Hade inte ens stolar till alla gäster :) Då vi sedan gick till Borgen så fördubblade vi antal gäster där då vi kom. Tyvärr var ju inte det så svårt. Var är alla???
 
Idag har jag haft dressyr-kurs på LHK Så himla kul o trevligt. Först red de dressyrlektion i en liten grupp (3 st/grupp) De red ca 1,5 timme var totalt. Därefter åt vi lunch tillsammans o pratade en massa. Kul att lära känna varandra! Sen red de upp ett dressyrprogram som de fick bedömt o även rida om vissa rörelser. Till sist hade jag en egen lite dressyr-clinic tillsammans med Jöns. Tror minsann de hade en mycket trevlig dag (fick i alla fall massa sms om att de haft det ;))
 
Avslutade kvällen med styrelsemöte. Min To Do list blev jättelång. Hmm, borde ju vara jag som ger styrelsen massa uppdrag???
 
Missade att Seb gjorde mål idag. Grrr. Asså att jag missade det. Hurra att han gjorde det. Tyvärr förlorade de, å detta efter att de fick ett mål bortdömt i förlängningen. Typiskt :(
 
 

Kommentarer

  1. Hur får man veta att det händer Något i Lenhovda!? Förutom efteråt då...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb