Brrrr va kallt det är!

Från att gå i linne o shorts i lördags till mössa. vantar, täckjacka o en önskan att man hade långkalsonger idag. Jag föredrar lördagens väder...
 
På LHK har jag bara fått det nödvändigaste gjort. Det är ju förstås bra  det, men önskar att jag hann med mer!
 Mina hästar har fått vila, tänkte att de var trötta o slitna. Hmmm, de har gjort många hopp o studs i hagen idag, vågade knappt gå ut o luncha. Trötta, vad är det?
 Men har hunnit med att hoppa Livi. Han är så söt. Hoppar hur man än kommer, sen om han river eller inte bryr han sig inte så mycket om :) Får nog bli lite studs hoppning för hans del nästa gång så han kanske kan bli lite kvickare. Ridit Chirillo i mörker o blåst, han var riktigt fin o pigg idag. Det går framåt :) Har även haft hopplektion på annan ort. Fina hästar fick jag se, kul!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb