40-års present

Då jag fyllde år i somras fick jag en present av dessa goa tjejer, en helkväll med dem. Visste inte vart vi skulle, men fick order om att komma i annat än ridkläder o att vi skulle utanför 50-skyltarna. 
Anade vad vi skulle göra då jag visste att Wallmans skulle till Växjö, men säker kunde jag ju inte vara, men visst blev det ett besök på Fort Nox. Bra underhållning, mycket bättre än då vi var i Brunnen tyckte jag, men det kan ju vara pga sällskapet också :) Då vi satte oss vid vårt bord bad vi genast våra bordsgrannar om ursäkt att de skulle behöva sitta bredvid oss, hihi. Röj blev det! 
Då showen var slut intog Ärtskida o jag scenen. Men vi blev rätt omgående ombedda att gå ner... 
Men det var roligt även då vi inte stod på scen. På toaletten tex. Vet dock inte vad vår bordskavaljer tyckte. Å det var en som inte var lika modern som vi unga nuförtiden :)
Asså snyggaste bruttorna i världen 
Skulle berätta för min kära man om en liten episod i bilen på väg ner till city. En diskussion Natte o Evve hade, som bara de kan ha lixom, fast mest Natte. Men kom inte riktigt ihåg vad de sa så det blev inte lika roligt som det var då. Vid detta tillfälle höll jag på att dö pga att jag inte fick någon luft för jag skrattade så mycket.
Tack ska ni ha för en toppenkväll!!!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb