Så här ser jag ut idag

Både ögon o näsa rinner, eller så är näsan täppt.  Har nog aldrig haft sån huvudvärk som  jag har heller.  Börjar jag hosta kan jag inte sluta, så jag försöker att inte börja :) Slöseri att vara sjuk när det är så här fint väder! Kan man inte få vara sjuk när det regnar? Jobbade lite på morgonen, åkte hem o sov några timmar,  tbx o hade ett par lektioner o sen hem o sova igen. Fick tyvärr ställa in två lektioner ikväll,  tråkigt men orkade verkligen inte :(
Jaja, gnäll gnäll. Går väl över får vi hoppas@

Kommentarer

  1. Sån som jag var förra veckan då med andra ord, hänger fortfarande i med hosta o snor men är i alla fall på benen. Förra veckan fick jag stanna hemma två dagar... Hoppas du snart är pigg igen, krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Du ser ju super fräsh ut😳🙈 hihi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb