Nu har jag börjat jobba på riktigt

Det vill säga att idag hade jag mina första lektioner igen (de började ju i måndags, men då jobbade Hanna) Tyvärr lite småsjuk, rinnande ögon, täppt näsa o taskig röst, men tyckte nog jag skötte mig bra ändå :) Men framförallt både hästar o elever skötte sig!!! Roligt att se hästarna, de har blivit väl omhändertagna av sina fodervärdar o de är pigga o glada. Letar fortfarande efter en ersättare för Casper. Hur svårt kan det vara egentligen??? Så du där ute som vet en maxad d-ponny/liten stor häst, skicka den genast till mig!
Vi håller även på att bilda en ny vuxen-nybörjargrupp, måndagar kl.18.00. Ta chansen o anmäl dig DU med! Finns även lediga platser i min knatte-grupp på onsdagar kl.17.00. Finns ju förstås fler lediga tider i alla möjliga o omöjliga grupper :)

Nu har ju även ryttar EM dragit igång. Brukar ju aldrig hinna med att titta, men här är tv-tiderna om ni där ute vill/hinner se  http://www.hippson.se/blogs/em15-kollen/tv-tider-for-em-i-aachen.htm
Läste att Minnas Santana hade gått jättebra o sedan börjat kasta med huvudet som en tok. Ja, lättare än så är det inte...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb