Kosta bad

Men hallå, vadå, jobbar inte du tänker ni då? Jo men tänka sig för att jag gör det si ni, men då jag inte har fått äran att jobba heltid utan bara 75% så får man ibland tid för annat. Så det så. Pilutta er!
Eftermiddagen spenderades alltså med ett födelsedagsbarn o en drös härliga ungar.
Här är the flying Elsa!
Tandemhopp. Det där med att hålla för näsan var ett genomgående tema. Jättekul att ta kort på alla hoppiplurretsamtidigtsommanhållerinäsanbarn Alla gjorde det. Hela tiden. Utom jag då jag hoppade. Från 3:an! Jojo. Fast det skulle jag nog gjort. Kändes som halva bassängen åkte upp i hjärnan via min näsa.


Är det Mira eller ett konstigt vattendjur?

´
Hittade dessa godingar i bassängen. Longtimenosee


Smilla ska dyka. Ser bra ut så här långt. Men inte lika bra då hon landar i vattnet... Har sagt att hon ska ner med huvudet först då hon dyker o fötterna sist. Ja säger Smilla då. Jag gör ju det. Slut på diskussion...

Trippelhopp. Å hållinäsanhopp

Planerar nästa hopp

 
På kvällen var det både T.S möte o allsvenskemöte, så nu är alla tävlingar planerade både för oss o alla andra. Därefter följde Tilda med mig ut på en galopprunda på mina pojkar. Underbar kväll, varmt o skönt med spelande syrsor. Nästan som i Thailand :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb