Skit oxå

Bokstavligt talat. På min NYMÅLADE vägg :( Egentligen borde man inte ha några hästar i stallet å smutsa ner... ;)
För övrigt har jag jobbat lite genom att kolla 2 hästar till LHK, men den ena hade lite väl dålig galopp o den andra lite för lite riden, men båda trevliga individer. Fast nu funderar jag på om vi inte skulle testa den ena lite ändå. Hmm, tåls att fundera på.
Hämtade hem ponnyerna så tjejerna fick hoppa lite, Coco var riktigt fin idag :) Även Smilla hoppade, och GALOPPERADE! Återväxten är fixad :) Därefter hämtade vi de två stora, jag hoppade Jöns o Mira hoppade Chatte. En bana på 90 cm hur lätt som helst (ja ok då, han blev liiiite lång o stark...)
Har även putsat de flesta av mina fönster o städat Miras o Sebastians rum. Här ligger vi inte på latsidan inte!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb