Vinkväll

Orkade inte bjuda hem några då jag fyllde år, utan tänkte att det kunde jag göra dagen efter, men Malin han före med inbjudan så vi firade mig hos henne. Jag bakade tårtor, en god o en jätteäcklig, vi drack allt från vin till ja, jag vet inte allt va det var. Kul hade vi o lite skallavärk har jag minsann haft idag :) Men det har ju varit fullt upp så det har jag inte fått fundera alltför mycket på (fast det blev en snooze i soffan på em, sååå skönt) Haft lektion för Hanna på sportkossan, fått hem Mr M, ridit hästarna i Näsby o hoppat Pralin. Den sistnämda skötte sig bra i hoppningen men lite sisådär annars. Ska bli spännande på torsdag, då ska vi starta P&J i Braås.
Denna vecka hade vi tänkt åka till Stockholm, men vi kände att vi ville vara tråkiga o vara hemma. Blir ju så åksjuk då jag åker bil o det sitter ju i ett tag, tråkigt att gå omkring o må illa. Hade knappt hunnit upp heller förrän vi varit tvungna att åka hem pga fotbollsläger för Seb o Elitfönstercup för Mira o Smilla. Men sista veckan på semestern är det nu o lite panik har man ju... (fast jag tjuvstartar lite denna vecka :))

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb