Bildbomb från gårdagens fest i blandad oordning!

Värsta bröllopsfotot? Många kreationer fick vi se. Själv passade jag på att få använda min bröllopsklänning igen. Den är ändå både sönderdansad o söndertvättat sedan bröllopet.

Lina o Marcus

Fredagsmysgänget


Vi är alla chockade över tomten. Han festade loss härligt med sin lucia.

Fångar på rymmen

Massa olika överallt



Hmm, någon holländsk brutta?

Naturligtvis hade vi en massa lekar. Cykla så långsamt du bara kan på jätteliten cykel.

Så här snygg har jag nog aldrig sett honom :)

Ryttarna. Mats såg ut som en riktig engelsk godsherre.

Söta

Gissa vem som är i busken?


Så lite lekar igen.









En lek var att spotta geleråttor så långt som möjligt. Såg inte jättegoda ut efteråt

Min andra outfit

Tungan rätt i mun

Bilder på nästan alla gäster inne i Thomas lada.

Snyggaste rugbytjejen jag sett




Jenny är alltid lika snygg...

Ärtskida ser liiiite skeptisk ut

Livvakten

En av alla sånger

Döden...

Puss

Linda hade skoj, som jag hoppas många andra också hade.






Tigerjakt

Kubb



Döden hittade Smilla, som tur är kom hon undan :)

Ja vad säger man. Ni förstår varför jag älskar honom...?

Dans blev det ju med

Roger 3:e outfit






Denna man råkade jag visst ge en nackspärr. Han fick gå hem. Men det var inte jag som började.






Sötaste presenten hittills. Kolla in texten, Superhjälten Annelie :) 
 
Malin med hennes Emil som var min födelsedagspartner denna kväll. 
Johan o Ida ville kastrera en hingst, sa vi inte hade några varken två eller fyrbenta. Oóops, då har vi nog kommit fel sa de :) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb