Lokal hopptävling i Nybro

Mira o Coco red LD + LC. CR i LD. I LC rev hon ett hinder o då hon skulle hoppa sista hindret blåste grinden ner i hindret så hon fick stanna hästen, å då hon fick starta igen så stannade hon igen. Lite tråkigt, inte riktigt rättvist, men de hade för övrigt två bra rundor. Kul med tävling på gräs tycker jag.



Elin o Minälva var med, kom igång efter något stopp o fick till en fin runda. KOmmer bli ett bra ekipage detta!

Tilda o Sonette gjorde en mycket fin runda, tyvärr ett stopp i omhoppningen i LC, men riktigt fint. Duktiga. Tyvärr han jag inte stanna kvar o se deras debut i LB, men det kommer nog fler att se hoppas jag :)



Även Hilda o Mirre gjorde två bra rundor, men tyvärr stolpe ut. Ett litet skit pet i första o så halkade han i andra. Men de är på G!!!



 
Väl hemma skyndade vi oss till mamma för att fira Sebastian, henne o mig. Av mig fick hon blommor o städning. Av min familj fick jag 2 olika blommor, choklad, triss o puder. Det ni! Bästa Mors-dag ever :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb