Ronneby Brunn

Jamen skål då! 
Madde hade nog roligast av alla. Älskar denna underbara flicka!
 
LIF bjöd sina hockey ledare på konferans ner till Ronnebybrunn med middag på kvällen där Wallmans underhöll. Vi bihang fick följa med om vi betalade. Så på dagen följde jag med Linda Granath ut på en cykeltur på Rogers cykel, 5 mil totalt. Därefter spaade vi o sen var det mat o underhållning på kvällen. Mycket trevligt!
Men måste erkänna att jag börjar nog bli gammal. 4 öl totalt, gick o la mig ca kl.12 och helt slut dagen efter. Måste nog öva upp mig :)

Kommentarer

  1. Ja det är en pigger dam som livar upp många stunder i livet :)

    SvaraRadera
  2. Det var fantastiskt roligt och jag kan bara säga detsamma <3

    SvaraRadera
  3. Jag hade nog klarat 4 öl bra men dött av 5 mil på cykel ;) inte undra på att du var trött!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb