Ledig dag

Detta pga att Mira skulle få testa att träna för Linda Algotsson på Uddens terrängbana, så snälla Isabella hoppade in o tog mina lektioner (tack snälla du) Å då detfanns plats i transporten fick även Jöns följa med, han behöver all träning han kan få, å jag med ;)
 Men Coco började träningen med att bocka av Mira direkt efter första hindret. Men hon hoppade upp igen (efter lite övertalande...) Sen gick det bra en stund tills Coco tyckte det var dax för nästa bockserie. Ouppfostrad är vad hon är! Å outbildad förstås. Så då fick jag bli ponnyryttare, lite kul ändå :) Sen måste ju Mira lära sig att sitta kvar på bockande hästar, å vad man ska göra åt det. Å det gör man ju lixom på bockande hästar...;)
Jöns tyckte det var skitkul idag. Känns bra inför lördagens tävling.
Kommentar om Jöns: Han är extremt försiktig över hindrena. (Tänk om han kunde vara det över banhoppningshindrena oxå... )
Kommentar om mig: Du har en galen mamma Mira...

Började dagen med att bli hypnotiserad. Ska få komma tbx. Spännande :)
Har även hunnit med att rida både Chirillo o Chatte. Chatte rider jag nu på ett rakt Nova bett. Han känns jättefin på det o mungipan håller mycket bättre.

Kommentarer

  1. Vi kanske kan låna in en sån där rodeotjur så de får träna balans på ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb