Högt tempo som vanligt

Nya pållen hade överlevt natten alldeles utmärkt, fick gå ut med Jöns o de började genast äta ur samma höhög :)
På fm idag hade vi Ridskolesektionsmöte på LHK. Så smidigt att bo i mitten så de kommer till mig :) Planerade en massa skoj o bra saker idag. Bestämde vilken klubb som skulle få Kristallhästen (Ingen som nominerat LHK :( Våra medlemmar tycker tydligen inte vi är tillräckligt bra, gav ändå en hint på fb ;)) Planerade Träningsläger o Ridskolekonvent. Bra möte idag!
Red Maya. Fick morra en gång men annars gick hon bra. Orkade dock inte så mycket så jag får ta det lite lugnt ned henne. Trevlig häst!
På kvällen åkte jag till VFK för att hoppträna för Tomas Hammar. Största anledningen var att han skulle ha med sig sadlar till mig, vilket han inte hade, grrr :( Dålig träning tyckte jag det var också, men Chatte var fin :) Snällaste Natte höll mig sällskap.
Dåligt med kort idag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb