Ledig dag

Trodde nästan den skulle brinna inne min lediga dag, men det löste sig. Ida o jag åkte ner till Såneland för att träna terräng. Tror ni det var kul eller kul!?!?
Jöns vågade först inte gå bland hindrena, men när han hade hoppat några små hinder så hoppade han allt sen. Chatte var Kung! Inga problem någonstans (mer än att få stopp på honom förstås)
Ida var den som tippsade mig om Chatte för 7 år sedan o ägare till Ludde som jag precis hade på inridning. Hon har hoppat en hel del terräng så jag är så tacksam att jag får hänga på henne.
På vägen hem ringde Mira. Hon skulle rida Coco, men hon vimsade så då hon skulle sitta upp o sen drog hon. Så det fick bli lite ponnyridning då jag kom hem. Hade faktiskt tänkt duscha o åka hälsa på någon vän som normala människor gör, men det bidde alltså några timmar till med hästi stället. Men hon var duktig, både med mig o Mira på ryggen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb