VBL

Red tre hästar för VBL idag. Först ut var V.V. Övergångar,  övergångar o så lite övergångar. Han är ju stark för mig nu o blir lätt stressad o är helt enkelt inte lösgjord. Tycker jag är niga i min vardagliga ridning men ändå får jag inte loss honom.Förstår inte att det ska vara så svårt att rida???? Men i slutet av passet blev han riktigt fin :) Sedan rdf jag Jöns. Lisa tyckte han blivit riktigt fin! Red övergångar, övergångar o så lite övergångar.... Även Chirillo fick ett litet pass, hon hjälpte oss med framåtbjudningen. Så nu blev det inte alls många övergångar ;)
Dessa munkar/donuts fick jag av en annan Annelie som oxå red för Lisa. 120 st. Lisa o jag skulle dela på dem. Hon tog två... Tack Annelie! (Tror hon är rädd att vi ska slå dem på tävlings banorna nu i vår, så hon vill få mig fet ;))

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb