Guldstjärnor till hästarna utdelade idag.

Först fick jag lära känna en ny häst, en mycket fin en. Ska bli väldigt kul att få följa detta ekipage :)

Har ridit "mina" båda tre-åringar idag också. Lilla Ludde har jag suttit på totalt 6 ggr nu, varav en gång då jag bara satt på, en gång då jag skrittade o Jenny ledde mig, en gång då jag skrittade själv. Idag travade vi o vände snett igenom samt galopperade!
Chirillo som har haft dålig framåtbjudning o inte riktigt fattat det roliga med att bli riden var igår ute i skogen med morsan som draghäst (fast hon var lite långsam så hon fick gå bakom efter en stund...) å idag var han i ridhuset med lilla mamma före. Idag var han så pigg så jag fick bromsa :) Hoppas det fortsätter så!
 
Nu ikväll har vi pluggat. Norges högsta berg heter Galdehöjpiggen o Islands största sjö heter Thingvallavatn. Hmm, ska man kunna detta...? Igår övade vi på 7:ans Fysik. Newton... Tur Sebastian har en far som kan det där... Å jag hade 4:a i Fysik. Kan man inte tro nu...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb