Började o slutade dagen med att rida.

Först ut var lille Ludde. Idag var det mycket sprutt i honom, nästan lite lös i sadeln ett tag. Lite oroligare med huvudet idag, men måste säga att han är fantastisk. Andra gången jag rider (har skrittat två ggr innan) o idag blev det tom en galopp. Hoppade upp på Lindas då jag var klar med honom, o jo då, jag fick rida...
Hann även med ett litet pass på Jöns innan det var dax för hockey x2.
Seb spelade mot Lakers. Sist vann de mot dem, men nu hade de ett bättre lag så vi förlorade tyvärr. Dålig match pga två domare som inte gjorde sitt jobb :( Därefter var jag speaker på C-pojkarna, Mira brukar spela med dem men tyvärr inte idag eftersom hon var på kalas.
Sen avslutade jag som sagt dagen på V.V. Bra pass idag, men hade på mig mina nya stövlar o oj va de spände runt foten o skavde i knävecket. Men det är bara att kämpa på, gäller att rida i dem om de ska bli sköna.
Nu soffhäng med familjen :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb