Stressigt-som vanligt

Men denna fina magplatta har jag ändå hunnit med att köpa. Köpte den begagnad av Smillas kompis Livias kusins kompis. Hängde ni med ;)? 
Mira har hopptränat Coco för Hanna. Lydnadsövning, nyttigt för Coco men lite väl svårt på något ställe. Men bara att träna på, tillslut ska de klara det!
Själv har jag jobbat förstås. Haft en ny grupp med barn från Särskolan idag. Så söta är dem.
Sen har jag hunnit med att löshoppa ett gäng hästar, ni som har Instagram kan se några av dem.
Men Ludde fick dagens stjärna. Första gången för honom. Läskigt, läskigt att gå över bommarna. Sedan fick han springa över dem, men galoppera vågade han inte. Sen då vi satte upp lite lågt hoppade han hur bra som helst. Tog det försiktigt men en liten oxer på 80 blev det i alla fall.
Chirillo var busig o duktig. Kanske inte värsta hopphästen, men efter att ha kommit lite fel en gång så hoppade han upp sig som bara den sen, gillas :) 
Har även hunnit med att agera taxi, vara hos sjukgymnasten med Seb, handla, laga mat. Inte dåligt om jag får säga det själv. Å tack vare att det var snö ute så kunde jag på kvällskvisten mocka ute i hagarna också :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb