Julfest med vännerna

Barnen lekte lite olika lekar under kvällen

Alice är ju hur snygg som helt oavsett hur hon ser ut!
 Seb dansar eller nåt,
 Bästa journalisten i gänget med särbosambo.
Girls

Ni som känner mig vet att detta är verkligen mitt rätta jag, tungan rätt i mun!
 De nyförälskade i gammelgänget
 Pojkarna i väntan på tomten
 Alla fick paket, alla fick krama tomten, eller Ebba?
 Tipspromenad gjorde dessa tjejer som vanligt, men denna gång vet vi inte riktigt hur det blev varken med rättningen eller med svaren. Men bästa frågan var ändå: Vad heter en ko som ej fått barn? Omamma :)
Lika kära nu som då.
 Linda tittar kärleksfullt (eller skeptiskt) på sin make
Therese, snygg som alltid

Therese igen, precis innan julklappsleken. Hon tänkte sno alla paket ;)

Själv fick jag inget detta år för Björn tog alla mina ;) Stackarn, slog honom varje gång han tog ett paket, fast han kunde ju slutat, då hade det inte blivit fler smällar :) Rolig lek oavsett paket eller ej.


 SnyggMalin
Flickorna sover räv.
Tack alla inblandade för en trevlig kväll. Sill fick vi ju. Therese tal sa ju allt :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb