Utvecklingsgruppen mm

VBL var på ridskolan idag. Jättelänge sedan hon hade träning pga sjukdom, älgjakt o annat. Så sugen att vara med men mina pållar är inte igång. Istället fick jag titta på mycket bra ridning, höra kommentarer som: "Jag vill spy på dig" o "Bättre att säga varsegod än nujäklar" Haha, kanske inte några uttryck att ta efter, men ryttaren fattade :)
Själv fick jag stå ute på ridbanan o ha 2 lektioner pga detta. Utvecklingsgruppen red för första gången,  men kallt var det inte, massor av varma kläder o ryttarna red så bra så man blev varm av det. Övade på byten, svårt men kul :) 
Måste oxå säga några ord om min fredagsgrupp som rider kl.10. Idag var det 5 damer o en herre, alla utom en pensionärer,  o de rider lätt ett pass på 50 min i bra tempo utan problem. Coolt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb