Manikyr

  Ja jag är ju inte så noga med mina egna naglar, men visst vore Kungen snygg i detta ;) Just nu är de mer inbäddade i lera...

Annars har jag varit på utveklingssamtal för Sebastian, han klarade sig bra i alla ämnen som tur var. Fick träffa hans Mentor Johanna. Svårt annars att få grepp om hur det är i skolan, jag känner ju inte en endaste lärare. 
Å så har jag levererat lite julgranar, å fick till ett litet kaffemöte utan kaffe med en som jag träffar ALLDELES för sällan. Fast så är det med de flesta av mina vänner, man hinner lixom inte ses...
I skogen idag hittade jag förresten KANTARELLER! Stora o fina o gula. Fast jag plockade dem aldrig, trodde bara det skulle finnas en. Men så hittade jag en till, å så en till... I NOVEMBER :S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb