Helgen som gått

Började helgen med att jobba lite, löshoppning stod på schemat. De flesta hästar hade jag sett förrut o samtliga hoppade bättre än sist. Kul! Även S2 var med o hon var MYCKET duktigare än sist. Misslyckades dock med att både fota o filma, eller rättare sagt, glömde helt enkelt.
Stressade sedan iväg till Sävsjö för att kolla på hockey, Sebastian s lag spelade. Spännande match där LIF var det bättre laget men det blev oavgjort. På vägen hem fick vi se en kronhjort. Väldigt vacker! Stod mitt på vägen, men inte tillräckligt länge för att nli fotad förstås :)
På kvällen var R på klassfest o jag o barnen var bjudna till Hildingsson.
Söndagen så åkte S2 hem. Lite sorg i hjärtat, men hon har lärt sig så fort o behövde nu komma hem o sova, men som tur är kommer hon tbx till våren, då ska vi matcha henne så hon kan vinna 3-års testet...;)
Sen kollade jag in då Seb dömde D-pojkarna, red lite, fast det gör jag ju ju jämt, å så avslutade jag med styrelsemöte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb