Världens bästa sadelmakare

Det har jag det. Ingrid Johansson! Idag kom hon för att fixa till min sadel som ej låg bra på Jöns längre, hon skulle göra det i mitt stall så jag kunde träna i den en timme senare. Inte alla sadelmakare med den servicen. Nu bidde det dock ingen träning så hon tog med den hem. Både hon o jag tyckte dock den "betedde sig konstigt" på hästen. Hon bestämde sig för att öppna upp den o såg då att koppjärnet var av :( Detta var alltså inget som man kunde se utanpå, vilket man ofta kan göra. Jaha, kul, tävling på söndag. Hmm, får väl rida i hoppsadel helt enkelt. Men nej då. Ingrid kommer med sadel i morgon som hon nog tror att vi kan gilla både hästen o jag + att hon redan kollat med sadeltillverkaren om lagning. Tack snälla Ingrid!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb