Hästar, hästar o så lite hästar till.

Ja det är mitt liv det. Denna vecka har 3-4 hästar ridits varje dag, känns i kroppen :) Idag har VBL hjälpt mig, red Jöns o han gick kanon tillslut. Vi har haft lite spänningar i ridningen (tror han är lite i trotsåldern, testar oss lite i stallet oxå har jag hört talas om)
Chatte tränade jag för Lottie Mattsson i måndags, han var fin hela passet o har varit så resten av veckan. Funderar på att starta en MSV A :)Foto: Idag har dressyr hästen fått hoppa. Med Anneli F. Men telefonen reagerade för långsamt för hoppkortDenna fina häst hoppar jag en gång i veckan oxå, ett sto e-Figaro R. Är knappt hoppad innan men hon blir bättre o bättre :)

Idag hoppade Hanna o jag lite ridskolehästar, blir nog lite starter med dem på söndag, måste ju visa upp våra fina hästar! Avslutade dagen med förberedelser inför söndagens tävling, inget roligt. Alla vill ha tävlingar men att ta ansvar o hjälpa till är inte lika kul...Inte roligare heller då man får mess om att: Kom till oss! från flera olika håll. I vanliga fall får man inga sådana. Kunde ju inte de veta att jag inte kunde men känns som att folk sätter kniven i en o kör runt...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb