Cykelfest

Det är ju såååå j-a roligt. Man får veta vad man ska bjuda på för rätt o till hur många, men man vet inte vilka som kommer o man vet inte vart man ska eller vilka man träffar på de andra rätterna.
Själva bjöd vi på varmrätt, det blevfläskfile' med kantarellsås o färsk pasta. Inte för att man ska skryta om sin egen mat men det blev faktiskt riktigt gott :)
Till förrätt fick vi olika små plockrätter o till efterrätt nutellaglassbakelse, allt lika gott! Jag skulle GÄRNA ha cykelfest oftare :)
Jag har varit rätt så pigg idag, tillskillnad mot en del andra... Men några fick jag snabbt upp på fötter då jag tog det dumma beslutet att rasta Lipra på stora vägen (alltså hon rymde) Tack för att ni kom!
Har även varit en stund o hjälpt till  i ishallen där Milton cup gått, å så naturligtvis har jag kollat på VM-finalen. Tycker såååå synd om Roffe :( Mycket bra motstånd idag o värdig vinnare, men han hade verkligen inte turen på sin sida. I mina ögon är han ändå den bästa!
Avslutade kvällen med att Smilla fick rida. Händer inte så ofta men det borde det göra. Kul. Å trevligt att samtidigt få umgås med sina kära vänner. Bild kommer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb