Dagis resa till Ölands Djurpark

Juvelen bjöd på resa, Signe tog vi med i vår familj men hon fick ju betala själv förstås. 
Att klappa lemulerna var det bästa tyckte de alla. Vi gick på en mycket trevlig guidning bland djuren. 
Hångelbänken... 
Tivoli är alltid kul, men slänggungor åker jag INTE! Åkte en annan som snuttade runt o for högt upp i luften. ROLIG, kändes bra men väl nere på marken var det snurrigt. Jag vill ju så gärna åka å så blir jag så åksjuk :(
Bästa var ju badlandet. Jag ÄLSKAR att åka rutschkana! jaja, jag vet, nu var det ju för barnens skull vi åkte, men det hindrar ju inte mig från att ha skoj :)
 
Fler kort kommer förhoppningsvis om jag får igång kameran. Tror inte den tyckte om den "lilla" åsskuren som kom... 
Tack "Family one" för sällskapet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb