Mycket har hänt idag, fast jag har haft det rätt lugn

Min kära make har cyklat Vättern rundan-å överlevt! Så glad att det inte är min hobby. Ja menar, hur kul kan det vara att cykla i 32 mil mitt i natten???

Tilda o andra LHK:are har tävlat i Tore idag, med BRA resultat. Kul, så stolt o glad över er! Mira var med, men jag stannade hemma med de små.

Div.1 laget har varit o tävlat i finalen idag. Har varit grymt avis på att jag inte kunde vara med. Konstig känsla att man kan vara det, det är ju inte så att jag inte fick vara med, jag valde att inte vara med då han inte går bra just nu, men ändå, ville vara med idag!!!! Men de red grymt bra med bra procent alla, tyckte det var jämt bland alla lag. Kul!

Seb har spelat match o har nu övenattning/teambildning med hockeylaget.

Vad har jag gjort då? Ridit en skogstur med kungen o prinsen, fick sällskap av Marie. Kollat Seb då han spelat matck (tyvärr förlust men jämt spel) Slagit gräs o fixat lite i hagarna. Förberett Sebs kalas han ska ha i morgon o förberett min tävling med Jöns i morgon. Varit i kyrkan!!! Det ni! Vox Nova som Jenny sjunger i sjöng i Granhults kyrka, då vill man ju lyssna. Jätteduktiga var dem. Åkte till Hjärtsjön för ett snabbdopp efteråt, men hu så mycket knott det var. Hemska varelser :( Kört omkring o smutsat ner vår (?) bil.

Hittat en stygflugemask i Chattes träck. Har aldrig sett en sådan innan, spännande. Vi avmaskade igår så nu går de hemma o vi mockar för fullt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb