Mors dag

Barnen köpte blommor o choklad till mig idag, hade glömt säga att det är plockade liljekonvaljer jag vill ha, men de köpta var fina med. Själv köpte jag ett tio-pack rosor, fast det var bara åtta i... till min lilla mamma o bjöd ner henne på fika till Sjöparken. Hon kom inte men vi fikade ändå :) Å jag tog årets första dopp!!! Skönt!!! 
 
Skulle ridit clinic i Tirk för Bo Tibblin på Chatte idag, men det gick ju inte :( Hade tänkt kolla de andra ekipagen, men istället blev det Pay and Jump med Navara, två bra rundor gjorde han, en med mig o en med Kajsa.
Sedan blev det trädgårdslandsjobb så ryggen är lite röd nu ;) Kollade LIF:s f-02 match, vinst idag med o upp i serieledning. Duktiga!!!
Därefter ett dressyrpass på Jöns, träningen för Lisa i fredags hade gett resultat. Såååå fin idag! Så jag gjorde som jag brukade, red en kvart, klappade o gick hem ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb