Fulla dagar

Idag hann jag med lite kontorsjobb, mycket som ligger efter, men än så länge har jag koll på vad :) Fick jobba lite extra idag med då Fredrika inte riktigt hinner med två jobb + att jag hade en privatlektion på em också, så det var lite stressigt att hinna med sina egna hästar o barnen. Men tack vare världens finaste kusin Tova som mockade o fixade o världens bästa barn som klarar sig själva löste sig allt. Hann tom rida två vita fina hästar idag, love. Men så kul det är att ha andra lektioner ibland. En stor eloge till Hanna o Fredrika som "uppfostrat" knattarna jag hade idag, det var ordning o reda o de var riktigt duktiga :)
Då jag kom hem var jag så uppe i varv att jag sanerade o möblerade om i Miras rum. Effektiv! Skulle egentligen gått på HLR kurs tillsammans med T.S, men insåg att det inte var någon ide´när jag inte ens kom hem förrän sju, behövde duscha o äta o kursen började kl. sex. Men hörde att den var kanon. Hanna o jag gick den för ett halvår sedan, även då Jimmys pappa som höll i den, å han brinner verkligen för detta. Så härligt! Tack Magnus för att du ställer upp!!!!

Kommentarer

  1. Jag kan ju passa en häst åt dig... Bara att köra hit;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb