Sportlov dag 1 o 2

Ja inte för mig då, jag får jobba extra mycket, men för barnen :)
Igår slappade Mira hela dagen, fast hon hann med att fixa stallet (nästan allt) rida Coco ( å ramla av :)) o hoppträna. Så ni andra kanske inte tycker det är att slappa, men hallå, mesta tiden av dagen var slappa :) Idag har det varit bak o bus m Elin, å nu har hon övenattningskompis Signe hos sig.
 
Seb cyklade till Marhult fram o tbx, till mormor, hem o sedan iväg o träna (knappt han behövde det...) Sedan blev det övernattning hos Albin (härligt med två bröder. Vill/kan inte den ena finns det alltid en till :)). Idag spelade spel m A o sedan träning igen. 
 
Smilla går på fritids (fast hon har lite sovmorgon, äter frukost hemma o kommer dit lite senare), hockey på shemat igår, å idag kom Livia o hämtade henne. De firade Tova som idag blir TONÅRING!!!! GRATTIS!!!!!
 
Själv har jag Grönt kort kurs. Perfekt, även kursledaren får sig lite uppdatering :) Även Sölve är glad, för jag måste börja lite tidigare för att hinna bli klar med stallet, på så vis behöver han inte vänta så länge på mig. En hel del privatlektioner blir det också i veckan :)
Jöns har fått vila, han är nog fortfarande trött sen i söndags :) Chatte fick däremot en låååång galopprunda ner till Näsby idag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb