Klippning o hoppträning

Tänkte klippa mina bruna hästar idag, gjorde det med, å tre av fyra sidor är klippta... Var ju lite osäker på om Coco skulle tycka detta var en bra ide, men första sidan gick riktigt bra. Tog bara hals o mage. Men då jag skulle börja med sida nr.2 så ville hon inte mer. Kosparkar m bakbenen, stegrade o kastade sig. Fick avbryta helt enkelt. 1-0 till Coco... Men i morgon tar vi upp kampen igen, denna gång m Domesedan. Som en vän skrev på fb, kriga med kemiska medel, inte schysst ;)

Tycker den här klippningen var lite cool :)

Ikväll har både Mira o jag hoppat. Mira red Akke, å det gick riktigt bra för dem idag! Chatte var oxå fin, fast jag satt mest o frös o ville hem. Jag passar inte riktigt på hoppträningar, det är för mycket väntan. Vill ha action hela tiden :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb