Pigg-Seg

Frukost hos Malin, tredje torsdagen i rad nu, gillas. Men nu har "tyvärr" Malin fått jobb, så det kan bli knivigt med frukostar i fortsättningen, i alla fall långa sådana.
Blev lite lätt slö o frusen o va inte alls sugen att rida efteråt, men väl uppe på hästryggen var det ju förstås kul igen. Tur man har dessa små liv som förgyller ens dag. Vad skulle man göra utan dem? (spara en massa pengar, ha massa fritid över o inte lika mycket spån o hö inomhus...)
Men sedan blev jag lite seg igen, men som tur var så red Sabina en privatlektion, o henne måste man ju var på som en igel (skoja bara, de var ÄNNU DUKTIGARE än vanligt idag :)) så då blev jag pigg igen. Tre hopplektioner efter det men  tyvärr ingen privatlektion efteråt då pållen hade trampat av sig skon. Så då blev jag seg igen o då  åkte jag hem. Ska lägga mig tidigt nu o INTE titta halva natten på Vampire Diaries...

Kommentarer

  1. Vi får effektivisera våra frukostar och ha fler vinkvällar :)
    Ja man kom igång på hästryggen, men blev och seg efteråt, men med gott samvete eftersom man ändå red ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb