Lite om mitt liv.

Måste bara få säja, jag diggar Zlatans reklamfilm. Vet knappt vad han gör reklam för, men jag gillar lixom han :) Ja jag vet, VOLVO!

Annars har jag glömt det mesta idag, men lyckats rätt så bra ändå om jag får säga det själv :) Fick mess av H.L igår om jag hann med en p.l. Javisst, har ju lugn dag tänkte jag. Hon kom kl.9. Då hade jag insett att Sölve var ju ledig. Samtidigt kom en annan elev som skulle rida p.l (men inte förrän kl.10, gott om tid ju ;)) Samtidigt kom hovis. Kastade mig ut för att hämta in lite hästar åt honom. Tog in två som blivit skodda för två veckor sedan... Bara att göra om o göra rätt :) Var klar med stallet lagom tills DC kom o skulle rida kl.12.30 (brukar vara klara i stallet ca 10...)
Men lektionerna gick bra i alla fall :)

Igår red Mira hopplektion för Annie. Summering: Kul, hon tjatade inte lika mycket som du :) Haha, tyckte allt det var lite jobbigt på läktaren då jag inte kunde lägga mig i. Fanns ju mycket att rätta till ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb