Härlig lördag!

Sovmorgon som inte blev sovmorgon, för när man får sova kan man inte. Varför är det alltid så?

Hade först date m Björn så vi kunde hämta lite spån, sen hade jag hopplektion på LHK för ett härligt gäng ungdomar. Duktiga de börjar bli! Därefter råkade det bli en dressyrträning för Eva Lekander http://www.lekander.com/ . Fredrika red för henne o jag hakade på. Inte behöver man alltid planera så bra :)

Roger var med Seb o fotbollslaget i Älmhult, skulle åkt o hämtat dem men R stannade kvar, så då hann jag med en tur på Navara i skogen tillsammans med Madde o Jafar. Navara var lugn o Jafar pigg. Konstigt, brukar det inte vara tvärtom??? Även Jöns fick sig en promenad i skogen.

Under tiden jag hade hopplektion råkade vi "vädra" huset, 14 grader då jag kom hem. Nu 18, men jag sitter under filten o väntar på att maten ska bli klar. Skulle egentligen haft gäster ikväll, men då vi inte visste om fotbollskillarna var klara kl 18 eller 21 eller ännu senare blev vi tvungna att ställa in :(

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb